BCP (Business Continuity Planning), כלומר תכנון המשכיות עסקית, הוא תהליך שמטרתו להבטיח את המשך הפעילות של עסק גם במצבי חירום או שיבוש. מדובר בתהליך חשוב שמסייע להגן על החברה מפני הפסדים כלכליים, פגיעות במוניטין, ושיבוש בשירותים החיוניים. BCP מה זה? זוהי אסטרטגיה שמובילה את העסק להתמודדות עם משברים, תוך שמירה על יציבות העסק ותפקודו בשעת חירום.
למרות שהעסק יוכל לתפקד באופן שוטף ביום-יום, ברגע שמתרחש משבר – כל ארגון זקוק לתוכנית ברורה ומסודרת שתשמור עליו, תסייע לו לחזור לפעולה ותמנע נזק נוסף.
|