בעידן הדיגיטלי המתפתח במהירות, קידום באינסטגרם הפך לאחד הכלים החזקים והחשובים ביותר לעסקים המעוניינים להגדיל את החשיפה, לחזק את המותג ולהוביל למכירות משמעותיות. אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית דינמית המאפשרת יצירת קשר ישיר ואותנטי עם קהלים מגוונים, אך למרות הפוטנציאל העצום, רבים מבצעים טעויות בסיסיות שיכולות לפגוע בתוצאות. במאמר זה נעמיק בטעויות הנפוצות ביותר שקיימות בקמפיינים ממומנים באינסטגרם ונלמד כיצד להימנע מהן כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה.